fbpx
Social Media Inplantools

Om je online zichtbaarheid én het vertrouwen in jou te vergroten wil je aanwezig zijn op social media. Maar het kost zoveel tijd. Hoe kan dit makkelijker en sneller?
Door het in gebruik nemen van inplantools, om je social media berichten in te plannen.

De keuze is reuze in het ‘online ondernemen toollandschap’.

Dit blogbericht helpt jou om een gedegen keuze te maken voor één van die 9 Social Media Inplantoolstool die geschikt is voor jouw specifieke wensen.

Een contentplanning begint met een strategie, voordat je zichtbaar kunt zijn!

Strategie

Zichtbaar zijn via Social media start uiteraard met een gedegen contentstrategie.
En een strategie begint met gedegen onderzoek.

  • Wie is jouw ideale klant?
  • Op welk social media kanaal is die klant aanwezig?
  • Wanneer is die daar aanwezig? Dag en tijdstip.
  • Wat wil je bereiken met je social media berichten? Wat is je doel met je social media kanaal?
  • Wat is de beste tactiek op dat kanaal?
    • Hoe vaak moet je posten?
    • Wat voor type bericht moet je posten?
    • Hoe werkt het algoritme

Dat zijn een aantal belangrijke dingen om vooraf te weten.
Daarna komt de inhoud van je berichten.

  • Wat ga je vermelden?
  • Waar ga je het over hebben?
  • Welke vorm ga je gebruiken?

Zorg in ieder geval voor een goede balans tussen waardevolle berichten en echte promotie berichten. Deze blog gaat natuurlijk over de inplantool. Ben je geïnteresseerd in de strategie, houd onze website dan in de gaten voor meer blogberichten.

 

Wat zijn de voordelen van een social media inplantool?

1: Het scheelt heel veel tijd.
2: Op meerdere kanalen tegelijk in te plannen.
3: Overzicht wat je hebt gepost.
4:  Inzicht welke berichten opnieuw te gebruiken zijn.
5: Makkelijk je statistieken bijhouden.
6: Veel consistenter zichtbaar.
7: Ook zichtbaar in vakanties en drukkere tijden.

Maar welke social media inplantool kies je? Er is zoveel keuze. Deze blog helpt je in je zoektocht naar dé social media inplantool voor jou. De juiste tool voor jouw social media kanalen.

We hebben gekozen voor de 9 meest bekende social media inplantools in het ondernemersland.
Mis je er nog 1, die het vermelden waard is?
E-mail de naam van die tool naar meerfocus@reorganized.nl

Wellicht nemen we jouw suggestie mee in een volgend blogbericht. 

Deze 9 Social Media Inplantools komen in deze blog aan bod.

1: Via de social media kanalen zelf
2: Meta Business Suite
3: Later
4: Hootsuite
5: Planoly
6: Tailwind
7: Buffer
8: Canva
9: Sociamonial

Via de social media kanalen zelf

Wanneer je een social media kanaal hebt gekozen, ziet dat kanaal het liefste dat je inplant via de kanaal zelf. Ze belonen jou voor het gebruik van hun eigen tool via hun algoritme. Ze straffen de andere gebruikers, die gebruik maken van een tool die voor meerdere social media kanalen te gebruiken is. 

Maar laat dat je niet afschrikken, want het algoritme veranderd steeds. Bovendien is het percentage van jouw volgers die jouw post daadwerkelijk ziet helaas nog maar zo’n 10%. Er zijn zelfs geluiden dat dat nu maar 3% is. 

Daarom is het belangrijker dat je vaker post en daarmee zichtbaar bent, dan dat je via de kanalen zelf je planning doet … 

Inplannen kan o.a. op 

  • Pinterest
  • Twitter 
  • Instagram 
  • Facebook groep

Voordelen:

Plan je in via het kanaal zelf, zal het social media kanaal jouw post voorrang geven, en daarom ook veel sneller je post via het algoritme naar boven zetten. 

Nadelen:

  1. Het kost meer tijd, omdat je blijft schakelen tussen jouw verschillende social media kanalen. 
  2. De tijdspanne waarin je vooruit kan plannen is beperkter dan bij de meeste andere tools.

Meta Business Suite 

Dit is een inplantool van Facebook (nu Meta) en erg prettig om te gebruiken. 

Heb jij namelijk een Facebook pagina en een Instagram account, die gekoppeld zijn,  dan is deze een absolute topper om te gebruiken als jouw social media inplantool. 

Inplannen kan o.a. op 

  • Facebook
  • Instagram

Voordelen:

  1. Het gebruik is gratis.
  2. Het is makkelijk in gebruik 
  3. Het is van Facebook zelf, dus beter voor je zichtbaarheid.
  4. Je kunt crossposten. 

Wat is crossposten? Crossposten betekent dat je hetzelfde bericht, maar dan op een andere tijd en dag post op het andere social media kanaal.

Zorg er wel voor dat je het juiste formaat visual gebruikt. En vergeet vooral niet de “Link in Bio” en de hashtags weg te halen als je een Instagrambericht crosspost op Facebook. 😉

Nadelen:

  1. Alleen in te plannen voor je Facebook pagina en je zakelijke Instagram kanaal, maar helaas niet voor je community op Facebook. 
  2. Helaas maar 1 account van elk kanaal toe te voegen. Of je moet beheerder zijn van meerdere bedrijfsaccounts. Dan kan je wisselen tussen de bedrijfsaccounts. 

De link naar Meta Business Suite: https://business.facebook.com/

Meer informatie over Meta business suite? https://www.facebook.com/business/tools/meta-business-suite

Later

Deze inplantool is echt heel fijn.
De drie redenen waarom het fijn werken is met ‘Later’.

1: Inplannen kan o.a. op

    • Instagram
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • TikTok
    • LinkedIn

2: Op 3 verschillende manieren is je visuele content in te zien.

    1. Via de content kalender,
    2. Via de ‘visual planner’ en
    3. Via de snelle inplanmodus. 

Vooral voor Instagram is de ‘visual planner’ erg fijn. Je ziet meteen hoe je feed eruit gaat zien. Wil je je feed anders opbouwen, omdat de kleuren die beter aansluiten of de volgorde van de content, dan zijn je afbeeldingen in de mediabibliotheek makkelijk te verschuiven.

In de contentkalender verschuif je heel makkelijk je content naar de juiste plek in de content agenda wanneer je jouw post online wilt publiceren. Dit kan natuurlijk ook in het ‘edit’ screen van de post zelf ook. 

3: Later’ is ook te koppelen aan je Analytics.

Door ‘Later’ te koppelen aan je Analytics zijn je statistieken makkelijk uit te lezen. Je ziet hoeveel bereik jouw post heeft gehad. Ook zie je hoeveel websiteverkeer jouw post heeft opgeleverd. Daarnaast zijn de links naar de betreffende websitepagina zonder problemen toevoegen aan de caption van je in te plannen post.

Met een Premium, betaald account zijn deze links ook aan een ‘Link In Bio’ overzicht te koppelen. 

De gratis versie van ‘Later’ heeft ruime mogelijkheden, zoals: 

  • 1 sociale set (set sociale profielen die ze ondersteunen), 1 gebruiker, 1 toegangsgroep  (ruimte om je foto’s, video’s en sociale profielen te beheren)
  • 10 berichten per maand per sociaal platform
  • Linkin.bio Lite
  • Instagram Analytics Lite
  • Onbeperkte media-opslag
  • Foto- en videoplanning
  • Opgeslagen bijschriften
  • Visuele Instagram Planner

Vanaf $ 15,00 per maand zijn de mogelijkheden uit te breiden. Meer berichten, meer gebruikers etc.

‘Later’ heeft abonnementen voor iedereen – inclusief een gratis abonnement. Of je nu net begint op sociale media of jouw bedrijf probeert te laten groeien, je vindt  een plan, een abonnement  dat voor jou werkt . 

Voordelen:

  1. Gratis is en blijft gratis
  2. Op verschillende manieren is je content in te zien
  3. Meteen zien hoe je content eruit ziet op de betreffende social media kanaal
  4. Makkelijk content verschuiven naar een andere dag of tijd
  5. Content inplannen vanaf je desktop
  6. Hashtag teksten & lijsten zijn op te slaan en te categoriseren
  7. Koppelen aan je analytics
  8. Werkt met een drag-en-drop systeem.

 

Nadelen:

  1. Wil je meer bereiken en ook meer statistieken bijhouden dan is het wel aan te raden om een betaald account te nemen. 

Hootsuit 

Dit is wel één van de bekendste planningstools die er is. Tot zover wij weten is dit ook één van de meest gebruikte. 

Inplannen kan o.a. op

  • Twitter, 
  • Facebook, 
  • LinkedIn, 
  • Instagram en 
  • Pinterest. 

Wat natuurlijk fantastisch is, want dan kun je makkelijk alles inplannen vanaf 1 plek, mits je de betaalde versie aanschaft. De goedkoopste versie van Hootsuite is € 49,00 per maand. Hiermee kun je tot wel 10 social media accounts gebruiken, onbeperkt berichten inplannen en nog zoveel meer.

Gratis versie:

  • 2 sociale accounts beheren, bijvoorbeeld 1 facebook pagina en 1 Instagram account
  • 1 gebruiker
  • Maximaal 5 berichten inplannen.

De gratis versie is steeds meer uitgekleed.  Even was er geen gratis versie meer. Waarschijnlijk heeft Hootsuite door de ophef die ontstond, alsnog het gratis aanbod herpakt.

Je kunt je maar één keer gratis aanmelden voor Hootsuite. Je gratis proefperiode van 30 dagen gaat dan in. Je krijgt dan aan het einde een bericht. Je kunt je abonnement dan downgraden naar het beperkte gratis abonnement. Of je gaat over naar het betaalde abonnement van €49,- per maand met veel meer mogelijkheden. 

Je kunt je betaalde abonnement op elk moment wijzigen in een gratis abonnement.

https://www.hootsuite.com/plans/free-account

Klik op deze link om je account na de proefperiode te downgraden. https://help.hootsuite.com/hc/en-us/articles/1260804249650-Switch-from-a-paid-plan-type-to-a-free-plan

 

 Professional (het volgende abonnement) 

  • 10 sociale media accounts kunt beheren.
  • Beheer je accounts met 1 beheerder.
  • Plan onbeperkt aantal berichten.

Planoly

Deze tool is vrij uitgebreid.Voorheen was dit de tool voor het inplannen van content op Instagram en Pinterest. Nu kun je er  ook TikTok mee inplannen.

Inplannen kan o.a. op

  • Instagram (inclusief Reels), betaald doorplannen naar Facebook en Twitter
  • TikTok, betaald door plannen naar YouTube Shorts
  • Pinterest

Voordelen

  1. Direct zien hoe je feed op Instagram eruit ziet, zodat je het mooi kunt inrichten en aantrekkelijk kunt opstellen voor je volgers. 
  2. Lijsten met hashtags opslaan
  3. Statistieken inzien hoe effectief jouw post is. 
  4. Te gebruiken op zowel pc, als op mobiele screens. Daar is een aparte app voor.

Wat overigens ook zeer handig is van deze tool, is dat je er stories mee klaar kunt zetten. Ontzettend handig, want soms kan het tijdrovend zijn als je net een andere uitstraling wilt in je story, dan het simpelweg delen van je Instagram post in je stories. Er zijn meerdere lay-outs mogelijk, waarmee je jouw story aantrekkelijk is te stylen.

En het is de allereerste 4-in-1 videoplanner!

Video is ‘very hot this moment’. 

Planoly is in contact met de social media kanalen om hun videoplanner zo goed mogelijk af te stemmen.

TikTok, Instagram, YouTube shorts, én Pinterest Idea pins zijn ermee in te plannen.  Plan en hergebruik (repurpose) over de 4 kanalen heen. Dit is wel een onderdeel van een betaald abonnement.

Werk jij vooral met video? Je zal deze tool echt fantastisch vinden.

  • Upload en plan video’s voor elk kanaal. 
  • Nodig teamleden uit om samen te werken aan aankomende video’s.
  • Stel de perfecte bijschriften en hashtags op en sla audio op voor TikTok

Nadelen

  1. Het automatisch publiceren werkt voor zakelijke accounts en helaas niet voor persoonlijke en ‘makers’-accounts. 

Je kunt sowieso altijd geweldige posts klaarzetten, waarna je ze later zelf handmatig met een druk op de knop toevoegt aan jouw feed.

Planoly is gratis te gebruiken voor max. 1 social media profiel en 30 posts per maand (1 gebruiker). 5 uploads voor TikTok

Maar bevalt Planoly? Dan breid je uit naar een betaald account met meer mogelijkheden. De starter is al vanaf: $ 11.25 per maand. Totaal 3 social media profielen – 60 uploads en 1 gebruiker. En het doorplannen naar Facebook, Twitter en YouTube Shorts.

https://www.planoly.com/register 

Tailwind

Ook van Tailwind is er een gratis versie.

Inplannen kan o.a. op

  • Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

Je kunt dan voor 1 Pinterest account, 1 Facebookpagina en 1 Instagram profiel in totaal 20 post maken per maand, verdeeld over de 3 kanalen. 

Maar ga je betalen voor Tailwind dan zijn de mogelijkheden wat groter. De prijs van Tailwind is al vanaf $ 12.99 per maand. Dat is best aan de prijs voor maar 3 kanalen. Vaak is het wel kwestie van voorkeur. Wat past er bij jou en wat vind je fijn werken?

Alleen te gebruiken voor het plannen in Pinterest, Instagram en Facebook pagina. Gebruik jij meer kanalen dan is deze wellicht niet zo handig. 

Wat fijn is aan Tailwind, is dat het er visueel erg aantrekkelijk uitziet. Je ziet wel gelijk met plannen hoe het er op je feed uit komt te zien. Ze hebben een app. Handig als je NU een idee hebt, die je wil posten. 

 

Voordelen:

  1. 1 bericht inplannen op de 3 kanalen (Instagram, Facebook en Pinterest) 
  2. Concepten opslaan voor later
  3. Ingebouwde link-in-bio tool
  4. Hashtags suggesties en bewaarfunctie
  5. App voor snelle posts
  6. Zowel reguliere posts, carrousel posts als verhalen voor instagram inplannen.
  7. Herinneringen voor berichten instellen. Je krijgt een notificatie als je wilt dat een post live gaat. Vervolgens publiceer je deze handmatig. 
  8. De functie ‘smart recommendations’ doet  een voorstel voor de handigste tijd en dag.

Nadelen:

  1. Geen mogelijkheid om op andere kanalen te plannen. 
  2. Heb je meer dan 1 visual ingesteld, dan is het automatisch posten is niet beschikbaar.
  3. Veel Instagram gebruikers merken toch een daling van de betrokkenheid bij de overstap van een creator account naar een business account. 

Maak een account aan via https://www.tailwindapp.com/

Wil je weten met welk abonnement je wat kunt, kijk dan op https://www.tailwindapp.com/pricing-overview?ver=1#with-comparison-table

Buffer

Buffer is de eenvoud, het biedt een eenvoudige naadloze manier om te plannen. Het richt zich voornamelijk op één ding – sociale planning – en het doet het heel goed. Het is extreem eenvoudig te gebruiken en vereist bijna geen technische kennis om aan de slag te gaan. De eenvoud van de editor voor slepen en neerzetten maakt het gemakkelijk om berichten in te plannen en te rangschikken, en de Optimal Scheduling-tool haalt veel giswerk uit de timing. Zelfs als het geavanceerder is, zijn de RSS-feed, browserextensie, etc. ontworpen om het postproces zo gestroomlijnd mogelijk te maken.

Inplannen kan o.a. op

  • Instagram, 
  • Facebook, 
  • Twitter, 
  • Pinterest 
  • en LinkedIn.

De gratis versie is uiteraard erg beperkt, maar met de betaalde versie kun je heel veel. Bij de gratis versie kun je 3 social media accounts instellen en 10 posts inplannen met 1 gebruiker.

De betaalde versie gaat van 15 dollar tot 99 dollar per maand. Van alles kun je een free trail proberen om te bekijken of het wat voor je is. Je kunt ook kiezen om de Analytics uit te lezen, alleen betaal je daar nog een extra bedrag per maand voor.

Het werkt daarom net iets anders dan de reguliere planning tools, omdat ze kiezen voor een andere strategie. Je koopt een pakket voor een apart doel, bijvoorbeeld voor publiceren, analyseren, reageren en/of optimaliseren.

 

Voordelen:

  1. Ook inplannen op de Facebook Groepen
  2. Lange URL`S inkorten via Buff.ly wat de leesbaarheid van je post ten goede komt
  3. Eén bericht voor meerdere platformen maken en die voor het plaatsten nog aanpassen. 
  4. Werken vooraf een plaatsingsschema. Bijvoorbeeld elke dinsdag en donderdag een bericht plaatsen op die en die tijd. 

Nadelen: 

  1. Geen berichten plaatsen in de LinkedIn groepen. 
  2. Maar 10 tweets van te voren in te plannen
  3. Niet alle analytics zijn te zien. Je moet je echt naar het kanaal zelf om de rest bij te houden.
  4. Wil je meer ermee kunnen, zul je een betaald account moeten nemen.

Ben je toch nieuwsgierig geworden en wil je een gratis account aanmaken dan kan dat via https://buffer.com/

Canva

Canva is sowieso al een geweldige tool om al je visuals te maken voor je social media. Maar ook voor het maken van je e-book, je mooie CV  of verjaardagskaartjes en ga zo maar door. Heerlijk programma. Echt een must have als je online ondernemer bent. Ook Canva gaat met haar tijd mee. Tegenwoordig heeft ze dus ook de Canva plantool. Elk onderwerp kan je op een social media kanaal plannen.

Maak je een ontwerp in het formaat van Pinterest, dan zie je staan, “Publiceer op Pinterest”. 

Heb je een ontwerp gemaakt in Instagram formaat, dan zie je staan, “ Publiceer op Instagram” en ga zo maar door. Zorg er wel voor dat Canva  gekoppeld is aan je social media accounts. 

Inplannen kan op maar liefst 10 platforms. 

  • Facebookpagina’s
  • Facebook-groepen
  • Facebook Verhaal
  • Instagram (Business en persoonlijk)
  • TikTok
  • LinkedIn (Profiel en pagina)
  • Pinterest
  • Twitter
  • Slack
  • Tumblr


Voordelen:

  • Als je veel gebruik maakt van visuals kun je direct deze inplannen of gelijk posten.
  • Werk je met een team, dan kun je een teamagenda maken en iedereen betrekken bij je contentplanning. 
  • En Canva houdt ook meteen je statistieken bij
  • Krijg onbeperkte mappen en 1 TB opslagruimte per teamlid.

Nadelen: 

Van een visual moet je een kopie maken als je de visual op meerdere kanalen wilt plaatsen. 

Posts via Canva inplannen kan alleen als je een Canva Pro account hebt.

SociaMonials

Nu komen we aan bij de tool die wij gebruiken met onze bedrijven

SociaMonials. Een fantastische tool, want alle social media kanalen waar wij gebruik van maken kun je koppelen aan deze tool. Deze tool is van de maker AppSumo.

Inplannen kan op maar liefst 30 accounts.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn 
  • Google bedrijfsprofiel (voorheen Google Mijn Bedrijf)
  • TikTok
  • Twitter
  • YouTube
  • Pinterest

Wij hebben de betaalde variant van deze tool. Maar deze is zo ontzettend aantrekkelijk geprijsd, dat wij denken dat jij daar ook wel voor te porren bent. 

Je kunt maar liefst 30 social media kanalen koppelen aan deze tool. Dat is natuurlijk best best veel. Dat betekent dat je hem ook kunt delen met je teamleden of je eigen privé kanalen eraan kunt koppelen. 

Wanneer je dat hebt gedaan, kun je de betreffende kanalen ook groeperen en je eigen bedrijfsnaam geven. Dat is natuurlijk dan veel makkelijker om te gaan plannen.

Je werkt met een hele handige calenderview waardoor je precies kunt zien welke posts zijn ingepland op welk social media kanaal. Je kunt ook nog werken met de gedefinieerde categorieën, maar die je ook gemakkelijk kunt wijzigen naar jouw eigen keuze. 

Sociamonials heeft ook een hele fijne en vooral duidelijk manier om je statistieken te kunnen uitlezen. Je klikt het “netwerk” (het social media kanaal) naar keuze aan, en geeft aan welke “metrics” (statistieken) zoals likes, engagement, clicks en dergelijke wilt zien. Werk je met meerdere mensen kun je ook zien wie de posts heeft geplaatst. 

Wil je meer weten over hoe je het beste je statistieken kunt uitlezen. Hoe je kunt groeien door de juiste content te plaatsen. Check dan de training van Liek de Visser “Training statistieken uitlezen” 

Een hele leuke functie (feature) van Sociamonials is dat je ook “share buttons” kunt maken. 

Deze buttons kun je op je website zetten, voor je e-mail gebruiken, maar ook als QR-code plaatsen, waar je maar wilt. Door middel van het lezen van je statistieken kun je zien welke share button het beste werkt. 

Voordelen:

  • Je kunt echt alle social media kanalen toevoegen
  • Werk je met een team, dan kun je tot 4 beheerders toevoegen aan je account. 
  • Heel aantrekkelijk geprijsd
  • 0mdat je 30 kanalen kunt toevoegen kun je ook makkelijk die van je klanten toevoegen (speciaal voor marketeers of VA`s is dat erg aantrekkelijk.
  • Je hoeft geen inloggegevens te geven van het admin account, je kunt met een link je klanten uitnodigen om hun social media kanalen te koppelen.
  • Share buttons maken, en plaatsen op je website
  • Makkelijk je statistieken uit kunnen lezen.
  • Calenderview en slepen is heel makkelijk

Nadelen: 

Je moet er even inkomen hoe het werkt. 

Op https://www.youtube.com/watch?v=OwTKxwblDHY  zie je in een hele korte video van wat Sociamonials is.

Wil je deze fantastische tool gaan gebruiken en echt geld gaan besparen klik dan op deze link https://www.sociamonials.com?via=reorganized 

Sociamonials Review ❇️ Viral Social Media Campaigns & Social Scheduling op 

https://www.youtube.com/watch?v=fYJMANQHTdM  

Begrippenlijst

”——->”

Begrippenlijst

Algoritme = Een algoritme staat in de zoekmachine optimalisatie voor een stelsel van regels waaraan een zoekmachine zich houdt bij het analyseren en positioneren van webpagina’s.
Analytics = Het bijhouden van je statistieken
App = is een afkorting van “applicatie” of “application”. Het is een software programma dat gebruikt wordt op een PC, laptop of op een mobiel apparaat.
Betrokkenheid = Hoeveel mensen er iets gedaan hebben met je post. Delen, liken, reageren.
Captions = is de tekst die onder een afbeelding staat op een webpagina, een tijdschrift of ander type media. In het Nederlands wordt het ‘onderschrift’ genoemd.
Community = een groep mensen met dezelfde interesse die hier actief met elkaar over praten. Zowel op een platform als in real life. In de praktijk blijkt dat mensen zich met hun community of communities identificeren.
Consistent = met elkaar kloppend, op een logische manier samenhangend
Content = Content komt voor in verschillende vormen, namelijk: tekstuele content, visuele content (foto’s, video, animaties, etc.) en audio (muziek, podcasts).
Crossposten = Het posten van hetzelfde bericht op meerdere social media kanalen.
Carrousel  = Meerdere visuals in 1 post
Calenderview = In een kalender waar je de diverse posts ziet staan
Drag-en-drop systeem = Het slepen en neerzetten van blokken tekst en/of afbeeldingen
Feed = Een feed is een stream met content waar mensen doorheen kunnen scrollen
Free trail = een tool voor een bepaalde periode gratis kunnen gebruiken zonder er aan vast te zitten.
Hashtags = Zoekwoorden die je aan je posts te hangen om gevonden te worden.
Link in Bio = Een pagina op je website of een aparte tool waar je naar verwijst als je berichten op Instagram plaatst. Omdat je op Instagram niet direct kunt doorlinken in je bericht.
Layouts = opmaak, schema van de rangschikking en indeling van teksten, koppen en illustraties in drukwerk; het opmaken van bijvoorbeeld drukwerk, typografie en visuals
Metrics = Statistieken uit kunnen lezen van je posts – Likes, interacties, delen.
Posts = Mooi woord voor “berichten” die je plaatst op social media
Repurpose = Het hergebruiken van content
Smart Recommendations = Voorstel wanneer een post gepost kan worden (welke tijd en dag het handigste uitkomt)
Story’s = De berichten die je plaatst op Facebook of Instagram die 24 uur zichtbaar zijn.
Toollandschap = De vele online tools om verschillende activiteiten in je online business uit te kunnen voeren.
Visual = Afbeelding een plaatje/foto die je plaatst in je social media
Visuele planner = Zien hoe de posts op je social media kanaal eruit komen te zien.

Samenvatting

Dat waren een hoop planning tools hé. We hopen dat je hiermee een goede beslissing kunt maken over welke tool jij gaat gebruiken. Want het scheelt je zoveel werk en energie als je van te voren je social media posts kunt inplannen. Het werkt echt veel efficiënter, zeker als je in je agenda een social media blok inplant. Dan kun je voor een aantal weken vooruit plannen. 

Omdat deze blog echt een megablog is geworden, is er gekozen om deze content ook in een E-book te verwerken.

Wil jij het nog eens nalezen, of het E-book waar ook wat handigheidjes inzit downloaden, klik dan op de onderstaande knop, vul je gegevens in, en download het E-book Social Media Inplantools.

 

 

Liever het E-book lezen, download deze dan via onderstaand formulier!

 

E-book | Planningtools

Trainingen of diensten die jou kunnen helpen met je
Online Zichtbaarheid

Training “Social Media Statistieken uitlezen”

Sturen op statistieken & cijfers helpt jou om richting te krijgen met je social media, want:

  • Heb je eigenlijk wel een idee, waar je naartoe gaat met je bedrijf?
  • Kom je wel in beeld bij jouw ideale klant?
  • Wil je graag meer sturen op deze resultaten?

Zijn dit antwoorden waar jij volmondig JA op zegt, vind jij het gaaf om de cijfertjes te begrijpen en daarop te sturen, dan is de training “Statistieken Uitlezen” echt wat voor jou!

Voor slechts € 24.95 ex btw heb jij je cijfertjes onder controle

Bespaar jezelf veel stress en tijd met de Contentplanner 2024 in Trello

Gevuld met heel veel inspiratiemomenten voor jouw social Media, nieuwsbrieven, vlogs & blogs.

Zoals de welbekende inhaakmomenten, quotes, ideeën, vakanties, labels, automatiseringen & niet te vergeten de thema vragen op het gebied van:
Ondernemen, mindset, niche, activatieposts, polls, persoonlijke en expertise vragen. Alles om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken..

Een contentplanner die voor ieder type ondernemer te gebruiken is, omdat je deze planner volledig naar jouw eigen wensen kunt aanpassen en aanvullen.

Voor slechts € 27.97 ex BTW Nog geen 2 euro per maand, heb jij legio inspiratie.

Bonus:
– Contentstrategie die speciaal is gericht op deze contentplanner
– Diverse tips en tricks om alles uit deze contentplanner te kunnen halen
– Extra korting op mijn “Social Media Statistieken uitlezen” training

Deze blogs zijn misschien ook leuk om te lezen

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Open chat
Meer info?
Hallo, wat leuk dat je op mijn website bent beland, wat kan ik voor je betekenen?